[Inici] [Qui Som] [Rutes i Tracks] [Videos] [Links] [2ª Mà] [Fòrum] [Xat] [Contactar]

divendres, 2 de juliol del 2010

TARDURNA DEL PRIMER DE JULIOL

Bones biciades,

Ahir varem sortir a provar la Genius de l'Alex C. a veure que tal ensordia. Durant la major part de la volta la veritat es que feia bastant de soroll. Jo no vaig tenir el plaer de gaudir de la banda sonora abans del canvi però diria que feia el soroll normal típic de quan estrenes fens de disc amb les pastilles noves. De fet, l'Alex em va dir cap al final que ja no en feia tant. A veure en les properes com evoluciona la cosa.

Vaig sortir un pel abans per rodar una mica. Recullo a l'Alex per casa seva. En fer-ho ja portava 17 km donant voltes per camins i urbanitzacions de Matadepera. Amb l'Alex varem pujar per Can Candi, Cadena Pl. Catalunya, Diposits, Torrota, Pastora, Caus, Paral·lela, Riera, Abuelo, Mossos, Arenes, Matadepera, on vaig despedir-me de l'Alex i vaig girar cua cap a Terrassa.

Deu-n'hi-dó la gent que hi ha aquestes hores per la muntanya. Ens varem trobar un munt de bikers i runners.

Al final, 48 km ben parits amb no massa calor, sobre tot al bosc on s'estava de conya (23ºC amb una mica de vent refrescant), una mitja de 15 km/h i bones sensacions (encara que molt lluny d'una bona forma física), temperatura màxima de 35ºC.



Fins la propera,
Pep