[Inici] [Qui Som] [Rutes i Tracks] [Videos] [Links] [2ª Mà] [Fòrum] [Xat] [Contactar]

divendres, 30 de juliol del 2010

SETMANA DE NOCTURNES AMB LES QKS

Bones biciades,

Aquesta setmana, per falta de quorum, he aprofitat per sortir amb les Qks de llum. Dos sortides típicament qkeres amb trialeres a dojo per no faltar als rituals tradicionals de la colla.

Dimarts varem fer 23 Km bastant intensos, pujant per la Font de la Tartana, la trialera del Camí Moliner de fa 2 anys (si, si, es pot pujar per allà, fins i tot hi va haver algú que només va posar un peu), vistes magnifiques del Vallès des de la cantera, el Mont Rodon, una trialera inèdita per mi pels voltants de la depuradora i cap a caseta. Deu-n'hi-dó el quorum: erem 12. Comentar que per la tarda ja havia fet uns 17 Km amb els xurumbeles pels voltants de Les Fonts i Les Martines. Per cert, al passar per la riera del Palau, varem poder veure un fet bastant insòlit: uns nanos s'estaven banyant sols en les fastigoses aigues de la riera. Deixo constància:

Ahir dijous varem anar fins la Font de la Portella fent uns 34 Km, més ciclables que el dimarts però potser més intensos degut a les poques parades efectuades (ells anaven parant, jo no tenia temps doncs anava l'últim). Vam sortir el Josep Saperas (Nicky), l'Enric Domènech (Keika), en Jordi Puig i el menda lerenda. El pobre Jordi va haver de girar cua a les primeres de canvi per culpa de les punxades. Això de les tubeless no m'acaba de convencer. Quina ma de mocs, redeu. El recorregut va estar molt bé. Varem passar per llocs que feia anys i panys que no passava i que han quedat memoritzats per fer-los en alguna altra ocasió. No us espanteu que no són massa complicats. Quan al terreny, hi havia regateres a dojo degut a les fortes plujes caigudes feia una estona. Tot molt moll, molta humitat i una mica de boira baixa. El sopar de bocata, al Turó Roig (darrera la Casa Vella de l'Obac), on va començar a plovisquejar. Després de visitar la Font de la Portella (a uns 300 metres continuant el camí) i on varem fer un glop (fotia una pudor sospitosa, si hi aneu alguna vegada ensumeu abans de veure), varem tirar avall per el Viernes 13 (paral·lela de la paral·lela) fent el parell de clàssiques trialeres.

En Josep, l'Enric i el que us escriu:

A la Casa Vella de l'Obac:

Bon estiu, bones vacances i fins la propera,
Pep

QKs de Llum ha dit...

Acabem de trobar aquesta crònica al vostre blog. Ens ha fet molta gràcia recordar aquells moments :)