[Inici] [Qui Som] [Rutes i Tracks] [Videos] [Links] [2ª Mà] [Fòrum] [Xat] [Contactar]

divendres, 23 de juliol del 2010

NOCTURNA A RELLINARS NON STOP

Bones biciades,

Avui em sortit a estirar les cames amb en Joan C. M'ha anat d'un pel de no poder sortir doncs mentre pujava per la Rambla m'ha agafat una molestia molt forta al bessó esquerra. Suposo que massa agilitat sense haver escalfat. Solució: apretar, al menys és el que he fet i sembla que la cosa ha anat bé. M'ha seguit fent nosa però curiosament només quan baixava o no feia força amb la cama. Espero que tot quedi aquí.

Nois!! ja veureu quines llums que s'ha procurat en Joan C, no arriben als focos d'un estadi de futbol però els falta poc. Quin manetes que està fet.

El recorregut, el típic: La Pineda, Caus, Casa Nova de l'Obac, Font Carlets (pel camí de la dreta), camí de Can Còdol, Les Vendranes, Caus, Paral·lela, Abuelo i cap a caseta. Total uns 40Km de bon pedalar i entreno. Ens han anat molt bé algunes parades estratègiques (trucades, jalar, el menda a punxat,...) per recuperar forces. Velocitat mitja de 14 Km/h, Temperatura mitja de 21ºC (màx. 26 i mín. 19), 900 m de desnivell acumulat i 1900 Kcal cremades. El ritme ha estat intens en algunes ocasions però sense passar-se (ens ha permès xerrar bastant), sense dubte un bon entreno. Seblava que ens mullariem però el temps s'ha comportat. De la companyia que dir, ja quasibé frega el 10, avui m'ha ajudat a canviar la roda punxada!!! Potser també era perquè no estavem a 6ºC a dalt al Puigmal, tot s'ha de dir. Ara en serio, m'ho he passat molt bé amb en Joan C (espero que ell també).

Com a anècdota, quan anavem per els Caus ens hem creuat amb el Laurie que ja anava de tornada. No se si li haurà donat temps d'arribar a casa doncs ja estava bastant fosc. Ah!! em deixava lo del porc senglar, n'hem vist un de molt gran quan pujavem per La Pineda, un conill petit que ha corregut una estoneta davant nostre i una quantitat considerable de teranyines (amb aranyes incloses) al mig dels camins que espantava. La veritat és que a aquestes hores al bosc s'està de conya, no es sent res quan pares i la temperatura ara és ideal.

Fins la propera,
Pep