[Inici] [Qui Som] [Rutes i Tracks] [Videos] [Links] [2ª Mà] [Fòrum] [Xat] [Contactar]

dilluns, 28 de juny del 2010

ST. LLORENÇ SAVALL

Bones biciades,

Ja som plenament a l'estiu i les temperatures ens ho fan notar. Avui 20ºC al sortir i 35ºC de màxima.

Quedem en Fidel, Joan C., Xavi, Toti, Joan P. (aquest 3 últims es presenten en furgo a Matadepera espero que per una qüestió de temps i no pas per estalviar-se uns kilòmetres), Alex P., Héctor (una nova i grata incorporació) i Pep.

El recorregut ha estat el típic. Al final, 50 Km ben portats, sense presses però sense pauses. Penso que el promig que em va sortir de 13,5 Km/h està prou bé. Com a anèctotes: la reparació de la punxada abans de sortir de casa que em va fer arribar 1 minut tard (que n'aprenguin!!!), esprintant i suant ja de bon matí; la caiguda del Fidel quasibé en l'anonimat, com si s'hagués amagat per caure per que ningú el veiés; el cotxe de bombers tocant la sirena quan baixavem del Puig de la Creu cap a Castellar, sort de la sirena si no em sembla que m'hagués quedat enclastat com un mosquit; el Joan C. ens va deixar a mig camí estalviant-se una convidada en motiu del seu sant (ja la pagaràs ja!! queda apuntada). Pel que fa a les inclemències, a part de la calor, dir que el terreny comença a estar molt sec i la pols ja comença a ser molt molesta pels que tanquen el grup.

Quan a l'Héctor, deu-n'hi-dor com puja i pel que varem estar parlant mentre esmorzavem, no era el segon dia que agafava una btt: entén bastant de bicis, mecànica i es coneix molt bé els camins. A veure si segueix sortint amb nosaltres, serà sempre ben rebut.

Agrair a tots la paciència per qui tancava el grup que poc a poc va agafant la forma i que va aguantar com un jabato després de haver dormit només 3 hores.

Fins la propera,
Pep

Ps.: No hi han fotos de l'esdeveniment, ho sento, em vaig deixar la càmera amb les presses i lo adormit que anava.