[Inici] [Qui Som] [Rutes i Tracks] [Videos] [Links] [2ª Mà] [Fòrum] [Xat] [Contactar]

divendres, 18 de juliol del 2008

Tardurna/Nocturna 17-07-2008

Bones biciades,

Si, si, com diu el títol, tardurna i nocturna, ja que primer varem sortir l'Alex C i jo a les 19 pel camí de la hípica, on recordarem l'òstia del Joan, camí del Troncó, pujada pestosa del camí dels Pinetons fins els Caus, on vaig pujar en 12' ja que haviem quedat amb el Laurie (ex-cunyat meu), la bestia parda, està fortissim despres d'haver fet la Pedals de Foc Non-stop (230 Km en 15:50h sense parar). Varem baixar per la paralel.l.a de la paralel.la (se li ha de posar nom encara) fins la ctra. Rellinars on em vaig trobar una QK del dimarts, en Joan, el que em va estar explicant lo de canviar els leds a les Powerled, quina sorpresa, no veieu el tio venia de Manresa, on treballa, 40 Km, diu que ho fa 1 cop per setmana, va i ve amb la bici, ara m'explico per que està tant fort.

A les 20:30 varem recollir a l'Alex P i al Jaume 'cameraman', avui sí, a la cruïlla ctra. Rellinars i varem pujar els 5 fins la cadena del Llac Petit, on el Laurie va tornar cap a Viladecavalls i l'antinocturnes AlexC cap a Matadepera pel Sanatori. Nosaltres varem continuar per la trialera que puja fins el camí que ve de Can Roure. Pujem cap els Dipòsits, 'no me siento las piernas', l'Alex P enganxat al meu darrera tota l'estona, renoi com puja, en Jaume la llegint missatges del mòbil, però sense parar fins a la Torrota de l'Obac on veiem el desplegament de llums i tecnologia del Jaume, renoi, casco càmara, llum devantera, trassera, braçalet, reflectors de llum per tot arreu i....sentim una musiqueta de la Pantera Rosa....el mòbil d'en Jaume: 'Hola, soc el Jaume de l'Oreal', m'imagino que es el que debia escoltar el que trucava. Es un quart d'11 i s'està de puta mare, frescor i tranquilitat, una barreta i cap a les Pedritxes i Matadepera, on em despedeixo dels meus dos companys de fatigues. Tiro cap a casa per la ctra., quina sensació, de nit baixant a tota òstia fins la Q8 a 68,3 Km/h. Travesso Terrasa i a les 11:10 ja soc a casa. Bona sortida, 46 km molt ben parits.







Fins la propera,
Pep