[Inici] [Qui Som] [Rutes i Tracks] [Videos] [Links] [2ª Mà] [Fòrum] [Xat] [Contactar]

dimecres, 23 de juliol del 2008

Segona QK's Nightmare

Bones biciades,

Ahir vaig fer la meva segona sortida amb les QKs. Resulta que TAMBÉ VAN PER CAMINS AMPLES ON ES POT PEDALAR !!!!!!! Comencem però malament, l'Isma, amb el que havia quedat a les 8:50 a sota ca seva, se'm presenta amb xancletes, això si cuerpazo metrosexual, el tio està liat amb les triatlons i esta fort com un cavall, resulta que no pot sortir per que se li ha trencat el quadre pels tirants de la suspensió del darrera, a veure si li cobreix la garantia. O sigui que tiro sol cap el taller on ja hi ha QKs esperant. Tot collonut, a banda de que el grup es trenca en varies ocasions pero ens anem reunificant, fins que va i se m'apaga el Lupine, sort del Gispi, que confesa ser molt amic d'en Jaume Vernet, que em deixa un frontal i mig m'hi veig. Hi va haver un ostión de un que li diuen el desmenegat, trau al braç esquerre sense conseqüencies. La ruta no l'havia fet mai, al menys de nit no la recordava, be el començament si, varem fer un tram Can Bon Dia amunt que vaig fer fa poc amb l'Alex C. Però el troç de la ermita de Castellar per mi era inedit. Tinc ganes de veure la ruta al pc per saber per on cony em van portar per que no sabia on collons anava, però ja m'agrada, te mes alicient. En José Luís, alies lapierre, va trencar cadena. Al mateix temps, curaven al desmanegat. A petició d'algú, es volia que el lapierre cures al desmanegat just despres d'arreglar la cadena, però es va defugir la idea per evitar una inmerescuda infecció al lissiat, renoi quines mans li varen quedar al trinxa cadenes. Tornada per la ctra. Castellar a tota maneta on el Josep Farell es va imposar a tots els sprints i proves puntuables, collons que fort està, i us ho diu un sprinter nat. Varen quedar-se a sopar al Chumi-Churri, on foto el gili, salto un esglaó i punxo roda darrera per llantasso, que per no canviar torno a casa a peu, tornant la llum al Gispi que una mica més i se m'oblida, ja que aquella hora es com si no portes res, ja no fotia ni gota llum. A casa, despres de sopar i dutxa, em miro les instruccions del Lupine i veig que el dia que em vaig llegir les instruccions em vaig deixar uns fulls per llegir, els que parlaven exactament de la càrrega de les bateries, però ara ja ho domino i ja no em passarà més, ja trobava jo raro que a la sexta sortida amb el pedasso foco encara quedes bateria.

Es veu que el Ton ja m'ha bateijat com 'ales10acasa', però em sembla que li diré que me'l canviï, ja que què passarà si un dia veniu alguns de la colla amb les QK's? quan em cridin us girareu tots!!!

Be, vaig a canviar la càmera per demà. Fins aviat,
Pep