[Inici] [Qui Som] [Rutes i Tracks] [Videos] [Links] [2ª Mà] [Fòrum] [Xat] [Contactar]

dimecres, 16 de juliol del 2008

Nocturna amb les QK's

Booooooones biciades !!!

Ahir vaig sortir amb les QK's. No hi eren tots, pero varem sortir una bona colla, han arribat a sortir (hivern hi tot) uns 20. No van venir els 2 capos que son els que marquen la ruta. Els que varen portar el timó ens van fotre per uns corriols que....buffff.....nomes us diré que em sembla que vaig anar mes estona a peu que en bici i sense saber on punyetes estava, ni al gps sortien els camins, si es que es poden anomenar camins. Nomes se que varem pujar Can Candi i després.?.!.?.!.?. Això si m'ho vaig passar de puta mare, perque 'uno a nasio pa sufrí, que cojone'. De les QK's ja en coneixia uns quants i son molt bona gent. Surten fixe els dimarts a les 21 h, fan un perell d'hores i després es queden a sopar, vestits de btt, en algun bar. Ahir ho van fer al que hi ha a la plaça Zamenhof, darrera el Parc Sant Jordi, a sota una carpa a la fresqueta. No em vaig quedar perque no ho tenia previst, però en les properes no ho descarto. En arribar a casa, sorpresa, tenia les cames embollofades de alguna alèrgia, es que ens van fotre per cada lloc, crec que va ser quan varem atravessar, i quan dic atravessar vol dir atravessar, un camp on les herbes m'arribaven al pit. Després de la obligada i reconfortant dutxa em van anar desapareixen i a l'hora d'anar a dormir per sort ja no en tenia. Així donçs, com que el dimarts no hi ha quorum de ales10acasa per sortir i lo del circuït se'm fa una mica pesat, aniré sortint amb les QK's. Ja us aniré posant al corrent. Per cert, del tema de les llums hi entenent bastant, fan el que vol fer el Joan, canviar el led original per un de mes eficient i les bateries les canvien per unes de mes potents, no fan la llum de la meva Lupine però quasi be. Vaig estar parlant amb un qk que també es diu Joan, deu ser que per ser xispa t'has de dir Joan, que està bastant introduït en el tema i si us interessa ja li demanaré més informació, que alguna cosa em va explicar de marques de leds i llums i de comprar per internet i de soldar, però ja no me'n recordo dels detalls.
Fins la propera,
Pep