[Inici] [Qui Som] [Rutes i Tracks] [Videos] [Links] [2ª Mà] [Fòrum] [Xat] [Contactar]

divendres, 25 de juny del 2010

JA TENIM L'ESTIU AQUÍ

Bones biciades,

37ºC pujant les Vendranes, em pensava que em fonia, i això que em sortit de Terrassa a 18ºC. Si biciades, 19ºC de diferencia entre les 8 del matí i el migdia, brutal!! Avui hem sortit amb el Fidel a fer un Rellinars: Pineda, Obac, Font Carlets, Rellinars, Can Còdol, Vendranes, Caus, Paral·lela, Abuelo i el Congelador que porta a Can Boada. L'esmorzar a Ca la Pepa, pinxos de butifarra, especialitat de la casa. El ritme, el meu, estic en un lamentable estat de forma. Tot i així he pogut acabar sense rampes els 45 Km que ens han sortit. Agraïr al Fidel la paciència de gregari que ha tingut recolzant-me en tot moment. L'haurieu d'haver vist com buscava les ombres mentre pedalavem. L'hem encertat parant a la font que hi ha a la curva tant pronunciada que hi ha pujant cap els Caus i que ja coneixeu doncs hem parat varies vegades. L'aigua fresca ens ha donat una mica d'alè per poder seguir i acabar sense problemes.

Hem fet una mica de cerca quant a un camí que el feiem ja fa molts anys i que passava pel costat d'una minipresa que hi havia a sota Can Còdol, de la que ja us he explicat mil vegades com un company li va relliscar la bici un dia que estava gelada i de les peripècies que varem passar per treure-la del mig. Doncs m'he enportat una bona decepció. La presa ja no existeix i el camí tampoc. Amb el temps se l'ha menjat la vegetació i les riuades deuen haver fet lo seu.

Quan a la foto, doncs en Fidel amb el Pallé de Tot l'Any al fons.

Fins la propera,
Pep