[Inici] [Qui Som] [Rutes i Tracks] [Videos] [Links] [2ª Mà] [Fòrum] [Xat] [Contactar]

diumenge, 21 de març del 2010

L'ALEX COSTA ES TORNA A SENTIR "BISICLISTA"

Hola nenes,

Ahí va la crònica d'avui, després de tres mesos de sequera biker i cronista. Son les 7 del matí i ja no puc més: he quedat per sortir amb el Joan, el Xavi i el Fidel i es la primera sortida en bici desde que em vaig trencar la munyeca el dia de Nadal. Quins nervis! Em quedat a les 8.30 a la Ctra. de Rellinars, però amb l'emoció de sortir de nou, em llevo a les 7.15, faig unes quantes necessitats, em vesteixo, faig el meu suc de taronja i tiro cap a Terrassa, amb la meva nova bike, la flamant Scott Genius 20. Fa un dia gris, pero amb una temperatura genial, d'uns 16ºC. Com que vaig d'hora baixo fins a la Plaça del Progrés per trobarme amb el Fidel i el Xavi, però ja han començat a tirar cap a casa el Joan i allà ens trobem tots quatre, i faig la presentació oficial de la nova "machine" (algun que altre specialized grinyolador em llença una pua, oi Joan!, pero no passa res, je je je). Decidim pujar cap a la Pineda, pero desviat-nos al principi del camí principal, on hi ha la primera curva forta, on fan paint-ball, i anem pujant pim-pam pim-pam Guti maricón, fins que fem l'ultima rampa molt forta fins arrivar a la casa anterior a La Pineda, i d'allà fins els Caus, on parem a esmorçar. Em pujat a un ritme correcte, força bo i em sento eufòric per poder seguir força be als meus companys bikers i fer algún que altra adelantament quan estem al camí gran de la Pineda. Un cop esmorçats el Joan tira cap a Terrassa per la paralela i el Xavi, el Fidel i jo, el "biker of the night", pujem cap a la Torrota, i baixada fins a les Pedritxes, on comença a notar les virtuts del 150-150 de la "machine" i fem corralons fins el camp de futbol de Matadepera, on ens despedim. Ha estat un dia fantàstic per mi, després de tres mesos sense la meva bike i els meus colegues, i em trobo fort fisicament i la munyeca ha aguantat be, encara que ara em fa una mica de mal, però ha valgut la pena. Bona sortida i millor companyia (copyright Pep Gassó).

Dades de la sortida segons el meu Polar: Distància: 34,5 km, Velocitat mitja: 15,2 km/h, velocitat max. 57.5 kh/h i temps pedalant: 2 h 15 min.



Espero que us hagi agradat la meva crònica, fins aviat NENES, a veure si podem sortit tots junts d'aquí poc.