[Inici] [Qui Som] [Rutes i Tracks] [Videos] [Links] [2ª Mà] [Fòrum] [Xat] [Contactar]

dilluns, 1 de març del 2010

CAMÍ MOLINER 2010

Bones biciades,

El missatge que vareu rebre ahir era provisional. En les condicions en les que hem trobava és el màxim que vaig arribar a poder escriure. Vaig ser incapaç de poder estudiar i a les 21 estava al sofà clapant, tot i havent fet una bacaina després d'arribar.

Abans del tret de sortida, ens varem trobar amb la visita sorpresa de l'Alex C i el Joan P tots dos en fase bastant avançada de recuperació.

Al final va sortir tot com estava previst. Tots varem arribar sans i estalvi, això sí, rebentats per la duresa del recorregut. La ruta molt maca, amb trams de corriols molt xulos. L'únic valent de la colla que va fer tota la volta va ser el Jose, collons neeeeeng que fot que estàs!! (per cert, està bé doncs em va trucar que ja havia arribat i no trobava a ningú, ja li vaig explicar que haviem marxat). La resta ens varem estalviar la cirereta del pastís que, segons em van comentar el Jose i el Laurie, era bastant dur. Com va comentar en Xavi, com que l`últim bucle ja ens el coneixiem doncs no calia fer-lo, es a dir, que poder la podiem haver fet però per què? si ja ens ho coneixiem (que mentider que soc, jo ja no m'aguantava els pets, el Joan ja feia estona). Per mi, la "guindilla" va ser la trialera que porta a la baixada de Can Candi. Feia temps que no arribava a 178 ppm (pulsacions per minut pels totxos). De kilòmetres me'n varen sortir aprox. 56 (promig de tots els instruments que porto), sortint i arribant des de Terrassa. La companyia, no se que dir, vaig anar quasi tota l'estona sol, encara que als avituallaments i després a la botifarrada la varem petar, bé els que podien parlar es clar. El logo va fer impacte, hi va haver molts comentaris al respecte, és el que té sortir dels primers i que et vagi passant tothom. Em va sobtar molt la quantitat de noies que hi van participar. De regals, una semarreta ben parida i un xusco que va caure per sopar. Us deixo algunes dades i el IBP de la sortida:

Kilòmetres: 57 (42 de camí moliner)
Velocitat promig en moviment: 11,6 Km/h
Velocitat promig total: 8,2 Km/h
Velocitat màxima: 59,5 Km/h
IBP: 139 (St.Sebas va sortir 89)
Desnivell acumulat: uns 1700 m (des de Terrassa)



abans de sortir


dinant al arribar

Fins la propera,
Pep