[Inici] [Qui Som] [Rutes i Tracks] [Videos] [Links] [2ª Mà] [Fòrum] [Xat] [Contactar]

dimecres, 8 d’octubre del 2008

Nocturna dimarts 07-10-2008

Bones biciades,

Estava escrivint la crònica d'ahir i, no se com, se m'ha esborrat i m'ha tocat tant els collons que ara no em dona la gana de tornar a escriure-la.... bé..... em..... està bé.... Ahir nocturna amb les QK's. Passo a recollir al Joan per ca seva i anem fins el taller, punt de trobada habitual del grup, on arrivem dels primers. A les 21 hi som quasi tots. Quina paxoca que fotem !!! 16 bikers enllumenats pujant cap a la muntanya. Pujem pel Sanatori per un corriol, despres pista i acabem pujant per la trialera que va a donar a mig cami del dipòsits, on en Joan em fa demostracions de la seva inversió en lots, collons si fan llum!!! Ell mateix, quan arrivem als dipòsits m'explica que ha tingut problemes per pujar l'ultim rampot, que no podia pedalar, que es marejava, que perdia l'equilibri..... resulta que en la foscor no es veu si VAS AMB EL PLAT DEL MIG !!!
A la cruïlla amb el camí de les Pedritxes ens despedim del Lluis Icart, que no vol mullar-se ja que cauen 4 gotes i sembla que n'hagi de caure una de bona. Continuem fins la Torrota, Pastora, Paral.lela, les 2 trialeres i en la 3a trialera, aquella que no fem mai, en Jordi Abad ens obsequia amb un Front Fly, collos quina volada, per sort sap caure i no es fa res. Recoloca els llums i ens arribem a la riera, pujem per lAbuelo i ctra. cap a Terrassa. Uns a sopar al Chumi-Churri i els altres anem a fer nonetes. Al final no ens ha plogut. 26 km molt ben parits, ben aprofitats, bon entreno. Per cert, quines baixades ahir !! VISCA EL DOWNHILL !!!!!

Fins la propera,
Pep