[Inici] [Qui Som] [Rutes i Tracks] [Videos] [Links] [2ª Mà] [Fòrum] [Xat] [Contactar]

divendres, 17 d’octubre del 2008

Nit Infernal 16/10/08

Eram el Gore ( Joan Caba) , el Talla L ( Xavi) el Lex (Alex Plans) i jo Cameraman (jaume), el rajas (Alex costa) tenia que venir pero a ultima hora, mai millor dit s'ha "rajat".

Quasi sense respirar em sortit escupatajats muntanya amunt desde la Carretera de Rellinars cap als cavalls. El Gore que desde que surt el dimarts amb les QKas, sembla que s'hagui dopat amb Epo de 3 generació, anava al davant llançat a arribar al Turmalet sense respirar. La resta el Talla L i el Lex no el volien deixa sol. Jo apretava les dents per no quedarme a la primera curva. No us puc explica gaira + del recurregut ja que no tenia ni temps de mirar per on pasavam, estava massa ocupat en respirar i pedalar. Per si era poc ens em trobat una pujada ...joder ¡¡ quin turmalet ¡¡

Paradeta i fonda a la Pastora, menys mal ¡¡ , una barreta, dos barretes, el que calgui per recuperar-se del Infern.

Sense tirar ni una foto, muntanya avall . Els animals nocturns mussols, cunills porcs senglars fliplava amb la lluminaria del Gore, i la que porta el cap el talla L que sembla una disco de Salou, quina canya ¡¡ Como no, el Lex i jo, cameraman, ens hem perdut i em tirat per on no era, sort que les estrelles ens fan de gps i ens guian ¡¡¡ diu el Lex (no ho ha dit , pero queda de puta mare a la cronica) poc despres ens em retrobat.

Despedia a la cruilla i cap a casa, que ja fa fret i m'espera una pizza gegant ristourante italiano.

Bona nit...