[Inici] [Qui Som] [Rutes i Tracks] [Videos] [Links] [2ª Mà] [Fòrum] [Xat] [Contactar]

dimecres, 7 de maig del 2008

SORTIDA PER COLLSEROLA el 4 de maig

El passat diumenge vàrem fer una sortida l'Alex Costa, l'Alex Plans i jo, el Joan, per Collserola. Es va quedar a les 8:30 a la cruïlla de la Ctra de Castellar amb Mossen Homs, pero un servidor es va adormir i finalment sortiem a les 8:45. Estrenaba el meu nou GPS Garmin, i la veritat és que el cami el vàrem seguir sense cap problema, això si, gràcies al track que el dia abans em va passar el Pep. El dia va ser sensacional. Cel despejat i bona temperatura durant tota la sortida. Això si, cap al midgia la calor es va fer notar. El cami fins arribar a Sant Cugat no va ser gens carregós. Els 20 km es van fer en una hora justa. Això deixa veure que era un trajecte realment fàcil, la qual cosa feia pensar que la tornada no ho sería tant. Per dins dels carrers de Sant Cugat, arribem a la rotonda de darrera el Cinema, lloc per on s'agafa el cami cap al cim de Collserola.
La pujada va ser realment maca, amb un ritme realment viu per camins de tot tipus, tant pistes força amples com paratjes molt humits plens de frondosa vegetació. Pero gran part de l'ascensió la varem fer per un preciós cami estret amb molta pedra on no hi havien quasi llocs on recuperar-se. Mentre jo anava primer marcant el cami, L'Alex C. no paraba de dir lo be que es trobaba i l'Alex P. en cap moment es va quedar enrera. Total, que en un tres i no res ja erem dalt la muntanya, al costat mateix del trencall de la Ctra de la Rabassada per anar al Tibidabo. És en aquest punt on la barreta energètica va ajudar a afrontar el que encara faltaba. També varem enganxar al primer biker que passaba per allà perque ens fes la foto que veieu aqui. Era important estar a tope per afrontar la que, molt posiblement sigui una de les trialeres més ben parides que he fet mai. Abans pero, una petita errada amb el GPS ens va fer pedalar una metres extres. La baixada, després d'un tram per carretera, va començar com un cami més aviat ràpid, fent-se cada cop més estret fins arribar a "singletrack", és a dir, només pasaba un biker, i amb proutes feines. Era una combinació molt maca de trialeres realment xungues amb espais per respirar una mica abans d'afrontar la seguent. Aproximadament 30 minuts va ser el temps invertit en baixar fins trobar altre cop la pista forestal per on haviem pujat una estona abans. La tornada es va fer per on haviem vingut amb una petita variació que ens va portar a entrar a Terrassa per Can Parellada. No va ser tant facil com l'anada pero tampoc va suposar massa problema. Acostumats a fer 30 ó 40 kms per sortida, personalment, aquella tarda, les cames les notaba força tocades, i suposo que als meus companys els hi passaría el mateix.
A les 13:00 exactes arribaba a casa amb 60 km i amb la satisfacció d'haver fet una sortida guapa, guapa. La repetirem segur un dia amb tota la colla dels "a les 10 a casa".

Vista parcial de la ruta feta, corresponent a la zona de Collserola. Pujada per l'esquerra i baixada per la dreta fins trobar el mateix cami de pujada, just després de la llarga trialera.