[Inici] [Qui Som] [Rutes i Tracks] [Videos] [Links] [2ª Mà] [Fòrum] [Xat] [Contactar]

dissabte, 31 de maig del 2008

A les 10 a casa surten de nit

El passat Dijous 29 de Maig , tres herois, el joan , el Xavi, i el Pep varen obrir la veda. Foren els primers en tastar el que pot eser la nova diversió, fer nocturnes. La resta que en varem quedar em un pam de nas ja contem els dies per poder venir amb vosaltres. Aquestes son les paraules del pep l'endema de l'aventura;

Encara estic extasiat, quina canya !

Ahir varem fer la primera sortida
dels ales10acasa. Sortiam a les 20:30 de la cruïlla de Rellinars el Joan, expert ja en la materia, el Xavi i jo, que ens estrenavem. Varem acompanyar a l'Alex C fins a la base de la pujada de Can Candi, on es va rajar i va tirar cap a casa amb simptomes de cansanci (rajat! que ets un rajat!). L'Alex i jo haviem fet una previa des de les 19:00, però el fet d'anar amb l'equipament nou el va fer que es planteges de tornar a casa aviat, no fos cas que se li gastés!!! Be, us adjunto unes fotos per que pogueu admirar el material. Es molt benparit, còmode (segons l'Alex esclar) i compleix de sobres amb les expectatives.

Tornant a la nocturna, es sens dubte una experència collonuda. Animo a
tota la colla a que us compreu llums i us apunteu a aquest tipus de sortides, val la pena. La llàstima es que el grup hagues sigut mes nombrós si no hages estat per la febre d'alguns menuts, em sembla que el Jaume en tenia un a 38,5ºC i el Mike un altre a 39ºC. No patiu que de sortides, per part meva i soposo que també dels acompanyants d'ahir, en farem moooooltes més, ja no per amortitzar els 'pedazo' focos sino per que realment val la pena. Varem anar a parar a la Pastora just quan era el crepuscle i...no tinc paraules.