[Inici] [Qui Som] [Rutes i Tracks] [Videos] [Links] [2ª Mà] [Fòrum] [Xat] [Contactar]

dissabte, 31 de maig del 2008

Cronica dissabte 31 de maig

Bones biciadictes,

QUINA PAXOCA QUE FOTIEM AMB ELS MALLOTS NOUS !!!!!!!!!
Per allà on passavem totes les ties cridant esbojarrades: QUIERO UN HIJO TUYO !!!! (algunes amb català es clar), però el que no us puc aclarir es a qui es referien dels 5 components de ales10acasa.
Avui em sortit en Joan, els Alex, en Toti i jo. Hauran sortit uns 30 km i pico segons el comptakms de cadascú. La ruta, font de la Tartana, Can Torres, Mont Rodon, Castellar, "Can Dió", Font de les Canyes (on em parat per fer unes barretes, un trago d'aigua i uns escupitajos (uns tipus capellans amb pluja inclosa, impartits pel Toti, i uns altres de color vermell, ja que no se que ha fotut l'Alex C però li ha vingut el periòde per la boca). A Castellar em fet una variant collonuda per no haver de passar pel mig del poble que s'ha de tenir molt en compte per fer-la sempre que es vulgui tornar o venir per 'Can Dió'. Això si, alerta amb el bazoca (el Joan ha fet una foto que suposo penjarà en breu). Vull demanar disculpes a tots els integrants de la sortida per que avui portava l'mp3 de la bici a tope, un soroll que ti cagues, ritmo tropical, però molest. A veure si trobo on collons te l'mp3 aquesta bici per baixar el volum, ja que al manual d'usuari no ve.


Una vegada ens hem separat al finalitzar la sortida, jo he continuat per posar a prova i fer un estudi més acurat i cientific de la durabilitat i solidesa de l'equipament nou. El resultat de la prova es que us puc assegurar que es poden fer 57 Km sense que se us escaldin els ous. He empalmat la sortida de ales10acasa amb el Laurie (ex-cunyat) i el meu nebot Jordi (fill del Laurie). La 2a sortida una mica més dura ja que ells anaven frescos i jo mes tocat que la pilingui del km 4 dels 11. Però he arrivat a casa molt content de saber que el material es bo, que hem fet una bona inversió.
No m'enrrollo més, si m'he deixat algun comentari ja l'incorporarà algun patidor d'avui, que es poden haver quedat sordos però no mancos. Només comentar-vos que el dimarts hi haurà sortida nocturna amb bocata inclòs (cadascú el seu, es clar). De moment som 3 dels d'avui. Si voleu ja sabeu. Això si, us recomano que us compreu unes bones llums. Les Sigma del Joan i Xavi van de conya i no son cares (uns 100 euros).

Aqui em teniu amb el nou mallot i el meu bazoca.
Fins aviat,
Pep