[Inici] [Qui Som] [Rutes i Tracks] [Videos] [Links] [2ª Mà] [Fòrum] [Xat] [Contactar]

diumenge, 3 de març del 2013

Rellinars pel Pou de Glaç

Hola,

Avui hem fet una sortida pel parc, el Toti, Aleix, David, Dani i dues incorporacions noves: el dos germans Sergio i Jordi Molina que estan a un altre nivell.

Sortim a les 8 de la Plaça del Progrés direcció Matadepera, Les Pedritxes i pugem fins el Pou de Glaç, on cada un tira per un camí diferent per retrobar-nos una mica més endavant. Coses de no esperar-se a l'encreuament dels camins.

Ens endinsem al Parc, un dia espectacular i podem gaudir d'unes vistes impressionants. Anem fen el sender tot topant excursionistes però sense cap problema, arribem al GR que baixa directa cap a Rellinars i seguim sense trobar als dos germans però, com que havia dit i planejat no baixar pel GR (és molta trialera), seguim la ruta planificada i baixem a Rellinars per Casa Juana.
Trobem els germans a Cala Pepa, han baixat per la trialera, però esta tot ple i anem a esmorzar a Cal Forner. Seiem a fora al sol que s'hi està perfecte, ens serveixen correctament i retornem la ruta.

Pugem fins la Pastora tot passant per la Font de Carlets. A l'arribar a La Pastora ens trobem amb el Joan Pallejà que havia sortit tot sol a donar una volta i... "sorpresa", felicita al Toti i tots ens quedem glaçats, es el seu aniversari i no havia dit res tot i que a l'hora d'esmorzar ha sortit el tema de l'edat ......

El Dani, Sergio i el Jordi tenen pressa i enfilen cap a La Pineda, la resta volem tornar per Les Foradades, però al final el Joan i l'Aleix també baixen per La Pineda.

Torrota del Obac, Les Foradades, trialera que baixa a la Font del Tronco, senders i baixada fins la Hípica.

Al principi no tenia el GPS amb marxa però segons el del David, al final uns 47Km i uns 1.250 de desnivell.

Seguim pendent de portar a l'Aleix al Puig de la Balma i fer un Pont de Vilomara entre moltes altres.

Fidel

PD: El Toti no ha pagat l'esmorzar perquè erem pocs de la colla i el proper dia, amb molt de gust, je, je, tindrem alguna cosa pagada.