[Inici] [Qui Som] [Rutes i Tracks] [Videos] [Links] [2ª Mà] [Fòrum] [Xat] [Contactar]

diumenge, 24 de juliol del 2011

LA GALLIFADA

Bon dia bikers, son les 7.20 del matí i a casa del Costa sona el despertador. Avui toca un bon repte: anar a Gallifa. Quedem a les 8 a Mossen Homs, on em trobo amb l'Hector, al cap d'un moment arriven el Pep i el Comandante Fidel, que ve molt lleugeret, l'animal surt de casa amb la bici tanca la porta i es deixa la bossa amb les claus, mobil, TOT A CASA!! Per sort el Pep el convenç de sortir igualment i li deixa un bidó d'aigua i vinga cap amunt. Al cap d'una estona veiem com una taca d'oli amb dues rodes està arribant: es la Scottex del Vilaplana perdent oli a tutiplen. AIXÒ PROMET BIKERS!!!! Desprès de tantes aventures i successos, anem cap a Can Deu, tempertura ideal, baixem pel camí normal, que està força sec, amb els rierols amb poca aigua, camí dels Horts, creuada de riera i arrivem a Castellar per la pujada que porta fins la Plaça; decidim pujar per Can Cadafalch a un ritme infernal, el Marc i el Fidel tiren a sac cap amunt, després l'Hector també s'escapa i el Pep i jo anem fent, encara que crec que mai havia pujat tant ràpid cap amunt; després agafem el camí que hi ha a la dreta passat Can Cadafalch i anem direcció Gallifa, després d'una parada técnica per decidir quin camí agafar en un creuament complicat, baixem cap a la dreta per un tallafocs, i anem fent la volta fins que deixem el Castell de Gallifa a la dreta i arrivem al poble, en un bon trencacames, amb el Marc fotent l'animal per alguna trialera que altre per variar. Avui no ve el Toti, o sigui que no hi ha "pinxasus ni imprevistus". Ens queda una bona pujada fins la Carretera i arrivem al Restaurant on hem esmorçat molt be, truites i butis, hem rigut molt i hem escoltat atentament els plans del Marc per ser un "Ironman", i em arrivat a la conclusió, que el millor son els gin-tònics i la festa. Ara toca tornar, i ja portem 30 km i decidim fer un tros de la Carretera que va cap a Sant Llorenç Savall -plena de motards, per cert- fins arrivar a un trencall a la dreta i vinga, amunt altre cop, també per un tallafocs, fins que tornem a empalmar amb la carretera, fent un corriol paralel molt ben parit, triat pel Comandante i creuem per afagar el camí com si vinguesim de Sant Sebastià de Montmajor, Can Cadafalch i nova reunió per decidir baixar fins a Sant Feliu del Racó per la superbaixada pedregosa que acaba amb una porta i dona a la Carretera, just al costat del trencall de Sant Feliu. Els de sempre fan la trialera del poble i el Pep i jo anem per l'asfalt, no vol repetir l'ultim flying, amb mortal endavant. Ara surt una mica el sol i comencem a patir per la calor, però que va!! ni por asomo. Pugem cap a la Pedrera a un ritme infernal, amb quaranta i pico km a sobre, avui no hi ha Dèu que ens aturi. Un cop a la Urbanització paradeta de tres minuts, el Marc s'estira a terra per reposar, a marcat un ritme clambuteròlic, tot picant-se amb el Comandante i l'Hector Cannondale boy, al darrera el Pep i jo, que no perdem el tipus i també li fotem lo seu. Arrivats aquí, comença un concert espectacular de "cuescus", "pets", digueu-li com volgueu, el Marc i l'Hector están podrits, i volen ser els més seriosos competidors del Joan Caba -recuperat aviat, per cert-!!! Apa, un cop acabat del concert, anem cap el Girbau, baixada relaxada fins la Tartana, despedida amb el Marc i on cop arrivem al poble, despedida del Costa i colorin colorado esta crónica se ha acabado. Un dia fantàstic, companyia exquisita i solidària, com sempre, en total 55 km, a una mitjana de 13,7 km/h i 4 hores i 1 minut de pedaleig. ESTEM FORTS I PREPARATS PER QUALSEVOL REPTE!!!!