[Inici] [Qui Som] [Rutes i Tracks] [Videos] [Links] [2ª Mà] [Fòrum] [Xat] [Contactar]

diumenge, 7 de febrer del 2010

SORTIDA DIUMENGE 07.02.2010

Bones biciades,

UUUUUUFFFFFFFFFFFFFFF !!!! AL FIN JUNTAS !!!!

Estic fet pols, quina 'pajara' porto encara. Ja han passat unes hores des de que hem arribat de la sortida i encara esbufego.

Ens trobem a les 8:00 a la Plaça Progres en Xavi, Toti, Fidel i Pep, el que està intentant escriure aquesta crònica. De camí cap a la BP recollim al Joan Caba, que vigila 'ojo avizor' si arribem des del pati de ca seva. A la BP si afageix en Jose i tirem cap a Matadepera, on s'apunten l'Alex P. i el Mike. Fa fred però no massa. El recorregut fins Sant Llorenç Savall el de sempre. El terreny bastant moll i fangós, s'enganxa una mica. Abans d'arribar a l'esmorzar, en Toti prova una trialera i se la fa seva, és fot un flight-front-looping i ensopega amb els ossos al terra. Sense conseqüències, sembla de goma. Digues que sí Toti, quan se sap caure, se sap caure. Arribem a St. Llorenç, estic desfet, triturat, sense esma i amb una fluixera poc normal.

Esmorzem a Cal Ramon a fora al solet que si està ben calentet. Collons de cansalada, la meva truita amb formatge (per variar) hagués canviada, però un s'ha de cuidar i en mesura ha de menjar. Em trobo coneguts, el Josep Carreras de Sabadell, els de la Fiesta Loca de Terrassa i el ex-cunyao Laurie. Mira que n'és de petit el món.

Fem la tornada de sempre per Can Deu. La baixada del Puig de la Creu impressionant, quin flipe. Ultims esforços, la pujada a St. Julià, arribo destroçat però 'ole mis cojones' i ho pujo, ja no em queda ni una pisca de força. Torno com puc. Aleluia! Arribem a Terrassa. Cadescú a ca seva. Al final 50 Km. Espero que aquest sobresforç d'avui en compensació em fagi pujar quelcom la forma.

Fins la propera!
Pep

Ps.: no us en lliurareu, els 50 Km molt ben parits i amb collonuda companyia!!