[Inici] [Qui Som] [Rutes i Tracks] [Videos] [Links] [2ª Mà] [Fòrum] [Xat] [Contactar]

dimarts, 5 de febrer del 2013

L'AIRE I LA VENTOLERA

Hola nois i Mercè,

Al final que vareu fer Dissabte?

Nosaltres, el Toti, Xavi M., David i jo, varem quedar el Diumenge a les 7,30 a La Plaça del Progrés, tenia planificat anar a Mura però degut al fort vent varem canviar els plans. La primera baixa va ser la del Joan P. que ja no va sortir per respecte al fort vent.

El David va arribar sense suspensió del davant, la nit del Dissabte la va inflar però pel mati ja estava sense aire, varem passar per casa seva a inflar un altre vegada però a l'alçada de la Ctra. Rellinars estava sense aire, després de dubtar si abandonar o no, va decidir posar la suspensió fixa i anar tirant per comprovar la fiabilitat de la "super" màquina que porta, una Spezi..... no hagués aguantat.

Feia un vent brutal, abans de la hípica estàvem pedalejant com si fos una pujada infernal i no ens movíem de lloc, però l'esmorzar és l'esmorzar i varem decidir tirar cap els Caus. Una vegada assolida la primera fita i com que dins el bosc, moltes branques trencades pel mig del camí, el vent no entrava gaire, varem tirar cap a Rellinars per esmorzar.

Després d'un bon esmorzar, el Xavi va proposar pujar fins el Parc pel GR i com diria el Xavi Serra, si és una baixada perquè collo... la pugem.
Tirem cap a Les Boades per un camí amb algunes rampes fins arribar als trams d'agafar la bici a l'espatlla i tot caminant quasi fins la Plaça del Joan Caba, fotos i panoràmiques de rigor i cap a buscar el Pou de Glaç.

I com que no en teníem prou, amunt cap a les Foradades i baixada per senders - Trialeres fins el Lac Petit.

Bona sortida però la pujada arrossegant la bici sobra, el GR no es fa ni de baixada.

Total 55Km i un desnivell de 1186 mt.

Fidel.

PD. També adjunto foto amb el "nou" suport MADE IN TOTI, tot un prodigi de la nano tecnologia.