[Inici] [Qui Som] [Rutes i Tracks] [Videos] [Links] [2ª Mà] [Fòrum] [Xat] [Contactar]

dilluns, 30 de juliol del 2012

VOLTA AL PARC NATURAL DE ST. LLORENÇ DEL MUNT 2012

Bones biciades,

Són les 6:30 del matí. En Fidel i en Pep sortim de la Plaça Progrés en direcció a Matadepera. Puntuals, a les 7 ens trobem amb en Marc i en Toti. Després de admirar la nova adquisició d'en Fidel, una Cannondale de 29" doble suspensió molt ben parida, tirem cap a Les Pedritxes, Torrota de l'Obac i Pou de Glaç. Seguim, carenant fins arribar al camí de Mura, on fem una variant que, tot i un tram molt curt de força pendent, és més ciclable que la de l'any passat.

Arribem a Mura, on esmorzem a Cal Carter. En Fidel i en Toti es demanen unes truites amb melmelada de ceba per provar... molt recomanables!

Seguim ben proveïts d'aigua cap al Km. 19 pel camí que puja al Castell de Mura. Aquest cop però fem una variant, més curta però menys ciclable... queda desestimada per properes vegades. Passem pel costat de La Vall i de les cases del Soler. Arribats al Km 25 de la ctra. de St. Llorenç Savall-Monistrol de Calders, sense arribar-hi, tombem amunt cap a la dreta en direcció a la Vall d'Horta. Passem pel costat d'un abellar i recordem el dia que ens vàrem perdre a la Pedals i vàrem anar a parar a un camp ple de ruscs d'abelles. Un pel més endavant, on ens fem la foto de rigor, comença una baixada força dreta i bruta de vegetació. El Toti és l'únic que la gaudeix... us imagineu la dificultat oi? Arribem a la casa d'Agramunt amb les cames ben esgarrinxades... sang per tot arreu! Continuem baixant fins a Can Brossa. Més avall, tombem a l'esquerra per anar a cercar un corriol molt bonic, tot i que puja una mica, que en Fidel recordava de la Falconada. Anem paral·lels a la carretera fins arribar a St. Llorenç Savall. Hi ha una tenda de queviures que obra els diumenges al costat de Cal Ramon... , ens hidratem i aprovisionem de beguda. Moment també per fer una barreta, que les forces ja van molt justes.

Enfilem pel camí de la dreta fins a Can Catafal. Després de parlamentar sobre quina és la millor ruta per tornar, decidim unànimement baixar per el Puig de la Creu fins a Castellar, on ens refresquem en una de les seves fonts, i pugem cap al Girbau. Sort dels núvols que anaven tapant la que queia, que si no, no se si hagués arribat. A la cadena de St. Feliu del Racó, reposada i barreta. El Marc tira sol doncs ja fa tard a un dinar. La resta anem fent a un pas força lent, el meu, que ja no puc amb l'ànima, fins a Matadepera, on ens acomiadem del Toti. I per fi, Terrassa... són les 15:35... cansat però molt content! i l'única pega que hem tingut ha estat que al Fidel li van encolomar unes cobertes tubeless mal sellades i s'ha passat tota la sortida inflant-les... si, si, el Toti no ha punxat!!!

Resumint, 72 Km molt ben parits, 1.700 m de desnivell acumulat positiu, més de 4.000 calories cremades, un sol de justícia i 2 Kg menys de pes (pes de l'endemà pel matí un cop recuperades les constants). Com deia en Marc... com si fos una etapa de la Pedals, però amb més calor! Ah, i la companyonia collonuda!!!