[Inici] [Qui Som] [Rutes i Tracks] [Videos] [Links] [2ª Mà] [Fòrum] [Xat] [Contactar]

diumenge, 3 d’octubre del 2010

SORTIDA D'AVUI

En primer lloc donar les gràcies al FIDEL, MIKE, ALEX, JAUME, XAVI, HECTOR i TOTI pel suport i els anims en la sortida d'avui.

Això no es la crònica d'avui, es la meva primera experiència amb la bici, després de quasi cinc mesos:

Em quedat a la parada de bus a les 8.20 amb els bikers que he anomenat i em decidit anar tots junts cap a Sant Llorenç Savall. La pujada a Can Torres ha estat un autèntic suplici pel Jaume i per mi i la veritat es que un cop a dalt de Can Torres li hauria fotut foc a la bici pel trinxament que portava. Però com si fos un miracle, m'he començat a trobar be i he anat agafant confiança, sobretot al veure que feia tota la baixada de les Arenes sense baixarme de la bici i que després he anat baixant molt be fins el trencall del corraló. Un cop em arribat a "los caños", m'he separat del grup ja que no volia anar a esmorçar i he tirat cap a Can Cadafalch per la pujada dura. L'Hector ha pujat amb mi, la veritat es que l'he vist nomès 30 segons, i al meu ritme he arribat xino-xano a dalt sense parar i adelantant fins i tot a un altre biker!!! Un cop a Can Cadafalch he baixat per l'autopista fins a Castellar, la baixada ha estat genial m'he sentit supersegur i he arribat a marcar 49,9 km/h de màxima. Passat Castellar, carretera fins trencall que porta a la Pedrera i a mig camí, he agafat cap a l'esquerra per anar a parar a la carretera asfaltada que surt de la Pedrera i tornar a agafar el cami que porta fins a Can Bon día, amb unes pujades que se m'han fet eternes. Al final m'han sortit 33,5 km, amb una mitjana de 11,5 km/h, 3 hores pedalant i el cul reventat com si anés sense sillín. Pero ha valgut la pena i la veritat ja m'ha passat la tonteria i ja tinc ganes que arrivi diumenge que ve per tornar a sortir tots junts.

Moltes gràcies de nou A TOTS!!!!!


Alex, "biker of the night".