[Inici] [Qui Som] [Rutes i Tracks] [Videos] [Links] [2ª Mà] [Fòrum] [Xat] [Contactar]

dijous, 2 de juliol del 2009

CRÒNICA ST. FELIU DEL RACÓ, diumenge 28 Juny 2009

Bones biciades,

El diumenge varem fer la sortida de St. Feliu del Racó però amb unes variants noves. Això va ser així gràcies a la aportació i la saviesa de 2 il·lustres convidats com van ser en Josep Maria Zamora i l’Alfons Soriano. També ens va acompanyar el cunyat d’en Zamora, en Santi. Varem descobrir camins nous i d’altres que feia molts anys pels quals no passava. A l’hora d’esmorzar jo ja no podia amb la meva ànima, ho vaig donar tot per no fer perdre el ritme del grup i ho vaig acabar pagant a la tornada. El restaurant on varem fer l’àpat va ser el Racó d’en Patufet, bons bocates i bé de preu, un lloc on fan sopars els dies laborables i on podríem anar a sopar en una nocturna, jo ja ho he deixat anar. Al Patufet ens trobarem l’Alex C i el seu amic Oriol que varen esmorzar amb nosaltres però després van marxar tal i com van arribar, pel seu compte. Per mi que aquests dos s’entenen perquè sino no ho entenc, sempre que l’Alex surt amb l’Oriol volen anar tots 2 solets per la muntanya, ummmmm!! això em fa sospitar. La tornada va ser inèdita, nous camins i trialeres. Vàrem fer la trialera del Manurot, que li diuen així perquè en Zamora es va trencar la mà en una caiguda. Aquí jo ja anava resant, no tenia gens de força a les cames i fotia una calor de la hòstia. Al final, 35 Km molt ben parits i amb molt bona companyia.

Fins la propera,
Pep