[Inici] [Qui Som] [Rutes i Tracks] [Videos] [Links] [2ª Mà] [Fòrum] [Xat] [Contactar]

diumenge, 13 de juliol del 2008

A Rellinars per les Vendranes 13-07-2008

Bones biciades,

Com estava previst, avui em fet la de Rellinars però del revés. A les 7:30 erem en Jose, en Mike, l'Alex C i jo. Fotia una rasca de collo de mico, renoi quin canvi de temperatura, a 12ºC. Pujem per La Pineda fins Els Caus, on em passo de llarg (no es pot xerrar), tornem enrera i baixem cap a Vacarisses. Trencall cap el camí de les Vendranes, que fet del reves hem estat tots d'acord que es preciòs. El terreny perfecte, s'enganxava una mica, pot ser una mica de fang però no gaire, preferible a la pols del diumenge passat. Arrivem a Rellinars, tirem carretera amunt fins el camp de tir, on baixem fins la font i despres amunt que fa pujada fins la Pastora. Hem coincidit que la pròxima vegada que baixem a Rellinars ho farem per aquesta pujada d'avui, ja que de baixada es molt mes maca que no baixar pels pedragots. A La Pastora ens separem, en Mike i l'Alex paren a fer barreta i tirar cap a Matadepera, i en Jose i jo tirem per la paralel.la de La Pineda, ja que tenia tard donçs volia aprofitar el dia per anar a la platja. Segur que mentre estic escribint aquestes quatre ratlles el tio s'està fotent un bany de collons. Analitzant el tema, si haguessim sortit a les 7 en punt, quasi que haguessim arribat ALES10ACASA, ja que a les 10:39 ja era a casa. Han sortit 40 Km molt ben parits. Aquí sota trobareu les fotos del dia.

Fins la propera,
Pep